Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
1.10.2012, redakce SHW, rozhovor
Internetový obchod CZC.cz vám určitě není potřeba představovat. S jeho generálním ředitelem Josefem Matějkou jsme si ale spíše než o e-shopu chtěli popovídat o „kamenných“ pobočkách, které zejména v posledních měsících přibývají jako houby po dešti.
pidalin (1502) | 4.10.201218:29
Tak doufam že budou nabírat hodně novej lidí. :­-­)
Odpovědět0  0
jack2310 | 2.10.201220:38
Sám pamatuju když jsem chodil na starý web a tam mi Sensei JiVy dal hodně cenných rad,ale teď tam nejsou diskutéři ke kterým bych měl moc důvěry,starší web byl přehlednější...
Odpovědět1  0
polob | 2.10.201216:18
S tím odstěhováním z Lužin jste to posrali.
Odpovědět0  0
tesla15 (27) | 2.10.201214:19
jsem zaskočen. Neumím si představit, jak tato firma může radit ­/ něco jiného je doporučovat ­/ v oblasti TV. Ku př. v nabídce jsem nenašel TV od Panasonicu. Konkrétně : Panasonic TX­- L42DT50, TX­-P42GT50. Televizor přitom patří jako jeden z mála výrobků který jde SOUČASNĚ porovnávat. Udělat si vlastní představu doplněnou odborníkem. To by měla být samozřejmost v kameném obchodě. Lze stále vylepšovat.
Odpovědět1  1
burniceek | 2.10.201211:11
S CZC jsem po letech skoncil kdyz mi odmitli reklamaci totalne nepouzitelne mysi v hodnote 1500,­- s tim, ze se zavada neprojevila ­(kdyby ji alespon zapojili, tak by si vsimli...­), a pote, co jejich uzasna nova pobocka v Plzni mela zavreno uz v 17:00 kdyz jsem narychlo potreboval wi­-fi USB dongle. Dnesni doba je tvrda a spise se mi vyplati ­(zejmena financne­) objednavat z Alfy, kde to druhy den zkratka dostanu at se deje co se deje a pristup maji precijen stale trochu vice osobnejsi...
Odpovědět0  0
Tomcat2 (645) | 4.10.201221:49
No já tam taky kdysi koupil myš, ale hned jsem ji obratem reklamoval s důvodem, že tlačítka má úplně naprd a špatně se s ní hraje. Bez reptání si ji vzali a já si koupil druhou od jiného výrobce.
Odpovědět0  0
MarBen (11) | 1.10.201214:33
Nakupoval jsem v CZC mnohokrát. Celkově bych mohl říci spokojenost. Až na jednu výjimku ­- objednávka, ve které byly dvě ze tří věcí fyzicky poškozené ­(osobní odběr­). Jednotlivé obaly nejevily známky poškození, takže jsem si toho všiml až při pokusu tyto věci použít. Vyreklamovat tyto věci se mi nepodařilo, přestože jsem byl dlouholetým zákazníkem CZC. Chápu, že dokazování toho, že jsem se na poničení těch věcí nepodílel je ve své podstatě nemožné, ale očekával jsem, že se přihlédne snad i k předchozím nákupům. Samozřejmě, že to mou důvěrou v tento obchod otřáslo, ale spíše mě doteď mrzí ten přístup, nejde mi až tak o ty peníze.
Co se musí nechat, tak bych řekl, že mají jeden z nejlepších webů počítačových e­-shopů a
Odpovědět0  0
Petroman (119) | 1.10.201212:56
Musím uznat, že mají ze všech asi nejlepší web. To si zaslouží pochvalu. Když něco hledám, tak se dívám k nim. Ale nakupoval jsem u nich teda jen jednou. Nejsem Pražák :)
Odpovědět0  1
Erik de Lacroix | 2.10.201214:20
Ještě aby nebyl ­- pánové na něho dostali dotaci od EU ve výši skoro 10milionů.
Odpovědět0  0
Tomcat2 (645) | 4.10.201221:51
No snad to k něčemu bude. Dotace jsou v komerční sféře většinou kontraproduktivní.
Odpovědět0  0
Arkan (21) | 3.10.201214:15
Už nie, nejlepší bol ten ich starý.
Odpovědět0  0
zjs (83) | 1.10.201212:08
CzC bych jen vytkl, že přestali skládat počítače zdarma. Když tak dobře prosperují, tak toto je rozhodně nerujnovalo a bylo to pro zákazníka další plus. S partnerským programem se zdá, že je vlastní rozvoz na pobočky levnější než jakákoliv přepravní služba pošta­/PPL, která by taky bodla zdarma třeba nad tři tisíce.
Odpovědět0  0
Zdeněk Michálek (284) | 1.10.201212:48
Že přestali skládat počítače zdarma? To bude asi nějaké nedorozumění ­- CZC počítače zdarma skládá! Říká to i pan Matějka v rozhovoru.
Odpovědět1  0
zjs (83) | 1.10.201213:02
Nepozorně jsem četl. Díky za info.
Odpovědět0  0
Tomcat2 (645) | 4.10.201221:52
Sakriš, připravit se o tu radost si ho poskládat sám? NIKDY!! :)
Odpovědět0  0
Luk Skywalker (510) | 1.10.201211:34
Já jsem s CZC.cz spokojený, zatím jsem tam nakupoval dvakrát a včera potřetí. Sice vždy to byla spotřební elektronika ­(PC komponenty jsem tam nenakupoval­) a měl jsem jasnou představu, co chci, ale takový přístup razím i u jiných prodejců již několik let.
Co se týče reklamace, tak s nimi zkušenost nemám, ale přijde mi divné, že by tolikrát posílali špatný výrobek, jak píše xls v dnešní době, kdy se sice s lidmi ­"vyjebavá­", ale na druhé straně se jinde ptají, zda vyměnit či vrátit peníze a konkurence je velká.
Odpovědět0  0
xls (63) | 1.10.201210:14
Musím uznat, že mají asi nejlepší web, ale zbytek bohužel kulhá. Jednak mají ve srovnání s konkurencí o dost vyšší ceny, druhák už nikdy nebudu opakovat zkušenost s tím, jak vyřizují reklamace. Koupíte ­(značkový­) šmejd, po pár měsících zabalit a poslat na reklamaci, pak 30 dnů čekat, pošlou nový exemplář... po pár měsících zabalit a poslat na reklamaci, pak 30 dnů čekat, pošlou nový exemplář ... po pár měsících zabalit a poslat na reklamaci, pak 30 dnů čekat, pošlou nový exemplář... a takhle by to šlo místo vrácení peněz za nepoužitelný výrobek až dodnes, kdybych měl chuť pořád běhat na poštu a platit poštovný. Ať si buzerují někoho jiného.
Odpovědět0  2
zjs (83) | 1.10.201212:00
Vyšší ceny oproti hlavnímu konkurentovi nemají. Oproti jiným je mít budou. Reklamační postup je v pořádku, jak jste ho napsal. Po třetím vrácení už máte nárok na vrácení peněz.
Odpovědět2  0
Hadejkoho (25) | 1.10.201213:38
To o vyšších cenách bývala pravda někdy dávno. Dnes oproti hlavní konkurenci jsou naopak levnější. Hlavně tam na mě nevalí obrovským písmem ceny bez DPH aby to vypadalo hezky a když se podívám do košíku, vidím cenu i s poštovným. Hlavně nemají tak odpornou reklamu. Od té doby co všude béká ta zelená zrůda už u emzáků nenakupuju.
Odpovědět4  0
Petroman (119) | 1.10.201213:53
No ta zelená potvora je na zabití. Jako chápu, že díky své debilnosti si to lidi dobře zapamatují. Ale to nemají v Alze soudnost? To je pomalu jako dávat houno jako reklamu s tím, že to se taky dobře pamatuje :)
Odpovědět2  0
Tomcat2 (645) | 4.10.201222:08
A nebo jako ALZA, která mě už štvala s tím, že všude dává popisky 20% sleva, 30% sleva a podobně, přičemž to jsou běžné ceny jako u jiných obchodníků. Když jsem je na to upozornil, že to není zrovna slušné takhle klamat, tohle byl výsledek:

"Dobrý den, zajímalo by mě, proč u některých produktů uvádíte běžné ceny, které jsou nesmyslně vysoké a rozhodně se nerovnají běžným cenám u ostatních obchodníků? Z ní poté vytvoříte cenu po slevě, která je oproti udávané prodejní ceně výrazně nižší, byť tahle cena je standardní prodejní cena, za kterou se zboží běžně prodává! Tyhle praktiky nejsou zrovna korektní a působí na mě velmi negativně. Podobně jako úžasné slevy na letácích z Tesca. Divím se tomu, že se taková úspěšná firma uchyluje k takovým praktikám... ­"


"Dobrý den,

Vážený pane XXX, je možné, že některé ceny u našich produktů jsou vyšší než u konkurence, ale je dobré si prověřit zda ostatní prodejny udávají ceny s DPH, které u dražších přístrojů cenu řádně zvednou. ­"


Takže jsem podle nich debil, který neumí číst ceny...pak už jsem to radši nekomentoval...
Odpovědět1  0
tech7 (5) | 4.10.201222:34
Tak CZC naštěstí tyto slevy praktikuje jen na ­"letákové nabídce­", vezme se produkt a připíše se k němu ­"Běžná cena­", kterou sami popisují jako doporučenou maloobchodní cenu výrobku dle výrobce ­(pravděpodobně pro kamenné obchody­).
Odpovědět0  0
pidalin (1502) | 4.10.201222:36
Tohle už jsem jednou taky řešil a docela mi to vadí, ale co naděláme. Stejně tak mi vadí že se nestaraj o dlouhodobý zákazníky, mam tam na učtě utracený desetitisíce ­(používá ten účet víc lidí­) a furt nic, žádná výhoda, žádná sleva, prostě nic.
Odpovědět0  0
tech7 (5) | 1.10.201217:59
Poštovné při reklamaci platí prodávající, jen si o něj musíte říct. Ale je to zas práce navíc, to je fakt. A s tou neustálou reklamací, vemte to s té lepší stránky, po každé výměně za nový kus nabíhá nová záruka takže prakticky máte výrobek s nekonečnou zárukou :)
Odpovědět0  0
Tomcat2 (645) | 4.10.201221:55
Já u nich reklamoval jen jednou pevný disk. Začínal se srát a přibývaly na něm poškozené sektory. Donesl jsem jim ho a ani ne za týden jsem dostal zprávu, že pro mě mají nový kus.
Odpovědět0  0
Kuba106492 | 1.10.20122:10
Dobrý den,
osobně společnosti CZC velmi fandím a přeji mnoho úspěchu. Ocěňuji zmíněnou specializaci na elektroniku a né nesmyslné splácání všeho. Celkové jednání obchodu je podle mého gusta a stránky jsou velmi přehledně zpracované a ovládání a hledání intuitivní. Přeji společnosti CZC.cz mnoho úspěšných let a ať úroveň tohoto obchodu nadále stoupá narozdíl od největšího konkurenta kteří májí slátanou firemní politiku od mimozemšťana který je jim maskotem.
Odpovědět2  2
Krabat | 1.10.20126:17
Pokud budou mít i nadále stejně lhostejný přístup k zákazníkům, jaký jsem zaznamenal hned dvakrát, tak pochybuji. Při nákupu několika PC v hodnotě 250 tisíc Kč jsme je požádali o nabídku a doporučení sestavy. Po více než týdnu přišel naprosto nepřehledný seznam html odkazů. Výsledná cena žádná, komunikace zoufalá ­(pokaždé reaguje někdo jiný ze společné email adresy­) a snaha dobrat se nějakého výsledku marná. Ani nevím proč jsme je asi za tři měsíce oslovili znovu s nákupem dalších pěti PC. Situace se opakovala, takže jsem pochopil, že tahle firma je schopna prodávat maximálně jednotlivcům, kteří se neptají.
Odpovědět1  1
Pavel Kovač (1033) | 1.10.20128:20
No, vzhledem k tomu, že CZC má prodej hotových sestav až na druhém místě, tak se ani nemůžete divit. Pokud chcete hotové sestavy, tak je lepší se poohlédnout po Dell apod.
Odpovědět0  0
JiVy (612) | 1.10.201210:33
Web CzC nabízí unikátní možnost sestavy si virtuálně ­"poskládat­" na jejich stránkách a uložit včetně komentářů a zdůvodnění k celé sestavě i k jednotlivým komponentám.
Takováto sestava může být ­"soukromá­", tj. vidím ji jenom já sám, nebo ­"veřejná­", kdy si ji mohou prohlédnout všichni přihlášení. Ke každé sestavě je pak možná diskuse, kde je možné probrat jednotlivé detaily jak s ochotnými ­"kolemjdoucími­", tak i s pracovníky CzC.
Tohle jsem nikde jinde neviděl.
Navíc je samozřejmě možné se nechat inspirovat sestavami jiných uživatelů. U každé komponenty lze nalézt odkazy na veřejné sestavy ve kterých už byla tato komponenta použita.
Odpovědět0  0
mikeczcom (126) | 1.10.201213:02
jediný háček to má v nutnosti registrace, což ne každý potenciální zákazník rád udělá, když ani neví jestli tam nakoupí.... už je to dlouho co jsem tam sám do diskuzí psal ­(de facto od zavedení nové verze eshopu­- starší byl prostě lepší­), ale pokud se nic nezměnilo, tak u rad pracovníků czc nemá člověk o co stát...
Odpovědět0  0
JiVy (612) | 1.10.201213:28
Já jsem na starý web chodil pravidelně ;­-­) Na nový jenom sporadicky. Web se zlepšil, ale nějak se tam vytratila atmosféra, pro kterou jsem tam chodil. Možná je to ale jenom tím, že jsem ztratil denní kontakt, nevím.
Odpovědět2  0
tech7 (5) | 1.10.201217:52
Na starém webu to hlavně žilo, nový je mrtvý, komunita je v čudu. Podle mě z několika důvodů jako nižší přehlednost, nezobrazování příspěvků u produktů podle data ale ­(nejspíš­) náhodně, zrušení ohodnocení za příspěvek do diskuze, nahrání obrázku apod. Navíc je jim to evidentně jedno, protože tržby stejně jdou nahoru tak co by řešili. Už to prostě není ten starý dobrý snaživý internetový obchod.
Odpovědět1  0
mikeczcom (126) | 3.10.201218:45
Já vím, však si Vaši přezdívku pamatuji mezi nejlépe hodnocenými diskutéry..... je to přesně jak říkáte, na novém prostě už ta komunita není jak byla dřív, nehledě na tu přehlednost a podobně. V době ­"betaCZC­" bylo psané ať lidi píšou názory a tak, ode mě dostali mailem slušný sloh... do uvedení plné verze se nic z toho nezměnilo ;­-­) předpokládám to radši rovnou mazali a dělali furt podle sebe.... nj moderní nepřehlednost vládne světu... kam se ta nová verze hrabe na starou, roky vypilovanou...
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.